Sydney life

Heej!
Long time no see.

Nu har vi bott i Sydney i en månad, tiden flyger verkligen iväg. Jag har inte bloggat jättemycket i och med att vi börjat få rutin samtidigt som de stora äventyren minskat.

Vad har då hänt?
Vi har provjobbat på olika platser, åkt till Coogee beach några gånger, firat Australian day med våra flat mates på stranden, åkt till de vackra Blue Mountains där dimman var tjockare än brandrök (så vi ska åka tillbaka på söndag), vi har hängt i parker, varit ute, träffat nya vänner och stött på folk hemifrån, varit i Manly, sett botaniska trädgården, shoppat och hängt en hel del med våra flat mates här hemma. Vi har även svängt förbi IKEA igen där vi satt och pratade länge i en av butikens soffgrupper haha.

För övrigt har jag (ensam) bokat en flygbiljett till Nya Zeeland. Där ska jag göra massa coola saker vilket jag ser otroligt mycket fram emot.

Hopps ni mår bra, här åskar det.
KRAM

Vår utsikt. Här bakom skjuter de raketer varje lördag.

Söker jobb på internetcafé.

Jobbtrial

Våran gata, Quay st

Home

Simmar ibland. Det är väldigt avslappnande.

Coogee. Jennie & Sofie.


Vårt rum

En annan bild på utsikten

Coogee

Vi gjorde egen Skagen en dag

Jennie & Rasmus

Mamma skickade juleskum


Gänget påväg till Blue mountains

Väl framme :) vi såg INGENTING. På söndag ska vi göra ett nytt försök.

Äter sushi minst varannan dag, det finns ett jättebilligt ställe precis här nere på gatan!

Vackra Darling Harbour


Hyde park & westfield

Söt flicka dom spelar piano

Jag & Juan


Rosario från Italen får alla att skratta.

Coogee på Australian day!



Botaniska trädgården

På färgan över till Manly

Manly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0