Home sweet Home

Nu har jag klivit mina sista steg på vägen genom mitt livs största resa.

Jag har vuxit i mig själv, sett platser jag inte trott fanns, träffat människor från alla världens hörn, skrattat, gråtit och helt enkelt njutit av att leva. Upptäckte nu vid min hemkomst att jag njutit lite för mycket av maten också, det får jag ta tag i nu när verkligheten står på trappen.

Vägen hem gick förvånansvärt snabbt. Jag flög med Emirates och mina 23h i luften flög fram (haha..).

Att få träffa familjen igen var rätt obeskrivligt, jag som både är emotionell och hemmakär.

Hoppas det varit kul att följa med på min resa! Nu fortsätter bloggen i vanlig ordning.

Puss och kraaaam



Kompenserar mitt unnande med en fin bränna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0