Why stop dreaming when you wake up?

Jag älskar att drömma. Man får besöka världar som inte finns när man är vaken, hamna på villospår, farscineras av sin fantasi för att sedan vakna, antingen lättad eller en smula sorgsen över att drömmen inte var sann.

Inatt drömde jag att jag hade fått en dotter. Hur vet jag inte men där i barnstolen låg hon.
Förr blev jag äcklad av sånna drömmar men inte den här gången. Moderskänslor som kickar igång vid 20?

Gör övrigt är det idag 25 dagar kvar tills vi beger oss till Arlanda för att inträda världen till vårt livs äventyr. Folk undrar hur det känns. Det känns ingenting, jag har vetat det här så länge jag kan minnas. Dock lär jag flippa på planet, men det är en annan sak.

Ha en fin höstdag, solen skiner (i Sthlm iaf). Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0