Vila

Hejj!!

Resan hem från NYC gick så fort att jag knappt hann blinka. Ännu snabbare var jag hemma och i princip lika lång(kort) tid var jag på Bråvalla.

Bråvalla var kul i år, riktigt kul till och med. Dock kämpade jag hela tiden med att hålla mig igång eftersom jag var fruktansvärt trött. Sov inte på resan hem från NY (1h i bilen till festivalen). Sov inte på Bråvalla (1h i tältet typ), de plus festande till 7am och massa alkohol gjorde att jag inte orkade en natt till. Paniken över att vara övertrött men samtidigt inte kunna sova.

Däckade när jag kom hem i världens underbarare säng och vaknade nu 5 på morgonen efter en lång natts sömn. Fortfarande utslagen dock.

Idag ska jag träffa Sara och bara TA DET LUGNT. Behöver semester efter semestern.

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0