New York

Hej!

Har varit dålig på att skriva så nu gör jag det.

Så, vad tyckte du om det stora äpplet då Anja?

Jag tycker mycket om den här staden. Tycker om The rawness som finns här och var. Tycker om hur man springer på filminspelningar, ser fler gula cabs än man har både fingrar och tår på samma gång eller hur hela staden plötsligt blir så liten från top of The rock.

Även om livet i staden är fascinerande så är jag inte alltid imponerad av pulsen dagtid. Det finns ingen charm på ett stekhett, smockfullt 5th av.

Jag känner på mig att nattlivet gärna vill ta min hand och visa. Visa hur staden inte går och lägger sig. Men jag har gått och lagt mig varje kväll och har därför missat den delen under denna resa. Det gör inget, jag har fått uppleva så det räcker och blir över.

Här finns verkligen allt. Allt är mycket, därför krävs tid.
Vi har varit här länge för att vara en vanlig stadsresa.
Ändå finns det så många upplevelser, plaster och människor som fortfarande ropar "kom!".
En annan gång, svarar jag, för nu ska vi åka hem igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0