Life

Heej!

I förrgår var vi på Dreamworld igen, den här gången med våra roomies Niklas och Pete. Det var väldigt roligt och jag pressade mig själv ännu mer och åkte saker jag egentligen inte vågade. Jag önskar att James hade varit med, jag vet att han hade tyckt att det varit kul. Dreamworld är Australiens största nöjesfält.

Igår var vi runt hela Gold Coast för att hitta ett Medicarekontor. 10 minuter innan stängning nådde vi vårt mål i Robina (vart det nu är...). På kvällen hade Pete några vänner över. En av killarna berättade om när han och hans vän hade surfat och stött på en gigantisk vithaj. Ush, det känns lite obehagligt att det inte finns hajnät i Byron Bay.

Idag har vi flyttat från Pete till ännu ett hostel. Det var relativt billigt så vi bokade trots halvtaskiga recensioner. När vi kom fram blev vi positivt överraskade. Rummet är likt ett hotellrum, vi har bara 2 room mates, det finns kylskåp och TV på rummet, det är fräscht och eftersom det även är ett hotel har vi tillgång till spat, poolen och tennisbanan. Så imorgon ska vi spela tennis 08.00 och sen åka till Dreamworld hela dagen.

Vi trivs otroligt bra på det här hostlet och det allra bästa är att vi nu bor precis vid huvudgatan.

Idag är det en vecka kvar till julafton. Det känns så konstigt...
Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0