Everyday life

Hej på er där hemma i vikinglandet!
Först och främst vill jag bara säga att jag har ett nytt australiensiskt nummer för er som missat det. Så har varit fallet sedan jag kom hit, om det är någon som hört av sig och undrat varför jag inte svarat. Jag ber om ursäkt för det. Mitt nummer är just nu +61420554108.

Annars då? Livet rullar på här i Surfers. Känslan av att vara utomlands börjar sakta tyna bort och Australien känns mer och mer som en självklarhet.

Vi lever verkligen i ett paradis. Varje dag består av stranden, god mat, fina miljöer, karuseller och en och annan utgång.

I förrgår började vi dagen med tennis på hostlet för att sedan åka till Dreamworld en sista gång. Vi avslutade kvällen i Surfers högsta skyskrapa som är över 300m. Vi åkte upp till deras observation deck på 230m.

Idag ska vi bara ta det lugnt, jag ligger och lyssnar på intressanta podcasts och ska snart knalla ner till poolen med min bok.

Ta hand om varandra och njut av den mysiga julkänslan ni förhoppningsvis har där hemma!
Kram

Morgonstund har guld i mun



Vår stora favorit! Man åker baklänges i en bergochdalbana 100m upp på deras frittfall.

På observating deck


Vi har köpt bigarråer

Våra room mates. Det är SÅ intressant att prata med människor från olika länder. Speciellt länder i Asien då det finns enorma kunskapsklyftor hos mig kring allt som rör dessa länder.


Jag underhåller mig med selfies medan Jennie springer runt och fixar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0