Writing and stuff

Jag börjar fundera på om det är skriva jag ska göra... Jag vet inte hur eller vad, men att.

Jag fick höra att mitt tal var det bästa på avslutningen ett flertal gånger

Min rektor sa att jag var en utmärkt skribent

Jag har blivit erbjuden praktikplats på en relativt stor tidning om jag skulle vilja gå journalistprogrammet

Mina kurskamrater tyckte att jag skulle starta en blogg och börja skriva seriöst efter att ha hört mitt tal på seminariet. (En blogg utöver denna som mestadels är till för mig och mina underbara vänner)

Jag har fått beröm för mina noveller och dikter

Min redaktör diggar mig skarpt (tror jag haha?)

En av mina dikter blev utvald i en tävling med 10'000 motiveringar

Do what makes you happy! Varför ska det vara så jäkla svårt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0