Homebound

Här är min dag i bilder. Exciting!

Frukost på sängen by mr donc. Rise and shine world!

God morgon! Här bygger vi nya hus bakom gamla fasader!

Väntar på shoppande familjemedlemmar och fotar mina nya färgklickar till skor.

Fakear ett leende på tåget till flygplatsen. Jag ser England swisha förbi och får en klump i halsen, vad är egentligen hem?


Lyssnar istället på musik och drömmer om ett liv England, om den där charmiga killen jag kommer träffa som bor i det där vackra huset på landsbygden dit jag kan åka när jag vill. Well, någon gång kanske.


Hittar lite ögongodis på flygplatsen. Är creepy och smygfotar i snapsyfte.


Tar en footie i taxfreen. Världens skönaste byxor som blev mina efter slit och tårar (bokstavligen).

När skrivarglöden tog slut efter en kort novell och lite texter var jag tvungen att hitta annan flygunderhållning.

Hej Sverige, schweden, Sweden, suecia!


Fortsätter creepa i snapsyfte. Så sant som det står skrivet, dessa två verkade vara rätt underbara, för att inte tala om perfekt för varandra!

God natt people! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0