Friday!

Finally Friday! Även om dagarna är snarlika när man är sjuk så underlättar fredagar i det här tillståndet. Det kommer bättre grejer på TV, familjen är mer social och det blir god middag.
 
För övrigt kan jag tacka dessa inomhusdagar lite då jag sett otroligt mycket film. Mer filmer i bagaget och fler konversationer att haka på i framtiden när folk pratar film. Bortsätt från all Disney då. Dessutom blir det mycket bokläsning à la Anja. Vilket betyder att jag tvingar mig igenom böcker, inget är bra. Jag älskar ju att läsa men inget fångar mig. Egenmäktigt förfarande blir min nästa, please, be good.
 
Ha en fin dag! Och alla som ska ut i natten, dansa åt mig också♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0