Sunday Bloody Sunday

Det var längesen jag skrev. Inte för att jag inte har tid, skriver gör jag mest hela tiden, men mer för att jag känner att jag inte har något att säga just här.

Men jag säger lite ändå. Igår var vi ute. Det var kul på förkröket och sög sen. Sthlms nattliv har väldigt mycket att bevisa för mig just nu. Det har en del andra personer också. Ni vet när man försöker och försöker och försöker men ändå bli det bara förfärligt? Man vill gärna inte bli den där bittra typen för men är ju egentligen så jävla full av glädje.
Om människor kunde leva upp till sina ord, eller sluta göra handlingar för att sedan visa motsatsen, så skulle livet för omgivningen bli lite klarare och trevligare i allmänhet. Okej? Bra, tack!
Peace

Skrev det här inlägget bara för att kunna lägga ut denna👍 och marknadsföra min jobbsajt.


Läs läs läs här istället: http://botkyrkasroster.se/author/anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0