Bittersweet Wednesday

Jag känner mig tom men stressad. Hur kan jag slappna av efter att ha skickat in min sista uppsats efter 12 obligatoriska år i skolan? Det är sjukt. SJUKT. Vad ska jag göra nu liksom. Mamma frågade vad der första jag skulle göra var och jag svarade att jag kände för att läsa Harry Martinsons uppföljare till boken vi läste i skolan. Jag kan förstå hennes reaktion.

Samtidigt som det känns som en nystart, som ett nytt skede i livet så känns det som att livet nyss tog slut. Jag vill inte veta hur det då kommer kännas på torsdag. Kommer bada i ett hav av förvirrade tårar.

Nej nu blir det fokus på träning, studenten, Saras och mitt projekt, jobb och FEST Magaluf Bråvalla studenten TAGGA!!

Nu ska jag grilla med tjejerna. Kram på er! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0