Lill-lördag

Igår vart det semla, bokmys i soffan för att sedan åka till andra sidan järnvägen för ett litet tisdagskrök. Krök måste ju för övrigt vara Sveriges fulaste ord, låter nästan som kräk. Hehe.

Mycket skratt vart det i alla fall! Och idag var mitt humör på topp i skolan. Fick A på ett prov jag verkligen kämpat för! Boken jag läser är riktigt inspirerande och min hy mådde mycket bättre av sminket mamma kom hem med igår. Svindyrt allergismink kom min kära mami med igår i en liten papperspåse. Fy satan vad glad jag blev! 

På kvällen vart det mer semlor och mysmiddag för vår lilla trio. Imorn är schemat fullspäckat. Kram på er!




Hejhej Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0