Last days

Heej!
Jobbade 10 timmar igår, har så otroligt kul på jobbet! Så kom jag hem vilket inte var lika kul. Brukar ofta klaga på att jag känner mig sjuk vilket jag igår kom under fund med att det varit lite väl överdrivet. Fick för första gången på år smaka på en riktigt feberattack men bultande huvud, armar, ben.. En svullen ond hals och ja kroppen gjorde uppror het enkelt. Idag blir det ligga i sängen. Inte för att jag har något vidare val, kommer knappt upp härifrån. Får se om jag orkar städa lite, eller kanske läsa lite.

För övrigt så var kryssningen helt stört kul! Träffade massa härliga människor, drack massa drinkar, umgicks med fina vänner och dansade in på morgonkvisten.

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0