What now

Heej! Den där "why me" "try me" grejen är ju definitivt lättare sagd än gjord. Min motivation går i vågor hela tiden och jag tänkte beskriva helgen i plus och minus eftersom det varit ganska lika.

+
Tre månaders eksem gick bort på ETT dygn eftersom jag äntligen fått rätt salva

Börjar äntligen känna mig lite frisk så det finns hopp för framtiden

Har satt igång min rehab

Har gjort en massa plugg

Snön har kommit, guldstjärna på den!

Jag känner mig otroligt peppad på livet och glad, bortsätt från knivkänslan

Ska boka en resaaaa snart snart

-
Eksemets utblommande förde med sig sår och blåsor så varje gång jag blinkar känns det som knivar kring ögat. Det är seriöst tortyr

Skolan stressar mig och stress är det sista jag behöver just nu

Jag kan inte gå till skolan i morgon. Ja det är faktiskt ett minus

Har varit på 3 akutmottagningar den här veckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0