Sunny Monday

Heej! Time flows, right? Skolan börjar aldeles för snart ocj även fast rutiner är skönt på sitt sätt så hade jag önskar lite mer lov.

Jag har hunnit både vila och gå ut och lite för mycket den här tiden! Jag har ätit lite för mycket sushi, gått promenader i stan med mamma och välkomnat det nya året. Gamla, nya människor har kommit in i mitt liv medan andra har haft sin tid. Julen var underbar och det enda som stört mig under detta lov är mina ögon som är torrare än öknen. Så detta lov kommer att avslutas på sjukhusets hudmottagning!

Igår då, först vaknade jag hos Alice. Jag vet inte om du vet det Alice men det finns inte många platser jag trivs så bra på som hos dig! Haha. På kvällen då? då var vi ute och åt några tjejer. En bra söndag med oxfilépasta och så vidare till Radissons skybar för vacker utsikt och cider. Kvällen avslutades med chips och hela världens älskade Harry Potter hos Erica.

Kram på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0