Night

Känner mig som en riktig writer på bloggfronten just nu! Har beslutat mig för att det ska bli lite mindre "exakt det här har jag gjort idag- babbel" och lite mer varierande inlägg här på bloggen.

Som underhållning såhär på kvälls/nattkvisten tänkte jag skriva lite saker ni kanske inte visste om mig.

• Jag älskar litteratur, jag älskar att läsa

• Även om jag har en hemsk handstil och ritar som en treåring så är jag väldigt kreativ. Älskar skapande, design, skrivande, inspiration osv

• Är ett stort fan av vit choklad

• Jag älskar att le. Sådär genuint härligt

• Jag älskar franska

• Jag uppskattar nästan allt jag gör och känner mig ofta nöjd i vardagen

• Jag tänker och känner efter alldeles för mycket

• Jag är väldigt ärlig

• Jag skrattar ofta åt mina egna skämt (...)

• Jag älskar sagor och Disney

• Jag är väldigt mångsidig

• Jag skulle kunna skriva punkter hela natten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0