Live a creative life

Oftast när jag ser tillbaka på mitt liv så ler jag. Jag är både tacksam och otroligt nöjd. Jag älskar mitt liv. Jag har varit med om så mycket, träffat så mycket människor, satt så många spår och inspirerats av så många. Enda gången jag tvekar är när jag ångrar. Dedär småsakerna, varför gjorde jag inte så? Var mer så? Och hur tänkte jag här?

Att leva i nuet. Att se tillbaka på mitt liv men sedan lämna det där, det som varit, det har jag problem med ibland. Sitter och geekar peppquotes om "no regrets" och liknande klyschor. Visst, det stämmer men ibland är det svårt att veta vart man är nu utan att se tillbaka.

Miranda Kerr är så otroligt inspirerande i sina böcker.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0