I can feel it coming in the air tonight

Heej peeps!
 
Sitter och lyssnar på massa låtar, gamla låtar som påminner en om saker man gjort. Massor av relationer, minnen, platser. När jag ser tillbaka på allt jag gjort så blir jag så lycklig, jag är så otroligt tacksam för allt jag gjort. Jag känner faktiskt att jag levt hela mitt liv (inte för att jag är 95 bast men ändå). Det negativa då, det är att minnas gamla relationer och gamla händelser och inte kunna tacka och gå vidare. Jag vill tillbaka, bara för en stund.
 
Nu är det Phil Collins mest kända låt som river upp massa gamla minnen och ni skulle bara veta! Men den historien tar vi en annan gång.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0