7 years

Det är kul att rensa gamla bilder. Man fastnar där vid datorn i timmar och man återupplever små ögonblick för några sekunder.

Det roligaste är hur många stilar jag lyckats ha genom åren. I sexan hade jag leggings som byxor i alla turkosa nyanser som finns på samma byxor.. I 8an hade jag lackleggings och tuperat hår och skulle gifta mig med axl rose, jag såg honom live sen. Då ville jag inte gifta mig med honom längre, men det var bland det häftigaste jag sett! Senare det året hade jag höga rullskor och två tofsar i håret. I 9an började jag klä mig mer enligt normen för en normal klädstil.

Så började jag gymnasiet och fick för mig att  Hollister och Abercrimbie var det ultimata. Nu går jag snart ut gymnasiet och har väl landat i mig själv, finally! Men det är så otroligt kul att se tillbaka ibland. Ha en fin kväll!
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0