1 januari

Det nya året har aldrig varit så efterlängtat och så pirrigt! Jag ska gå ut skolan och planera in mitt livs resor. Jag ska gå in i slutfasen på min tonårstid och jag ska försöka göra allt jag kan för att jag själv ska må så bra som möjligt, det är mitt lilla nyårslöfte!

Just nu ligger jag i badet och funderar på vad som hände igår. Vi åt middag hos mig ett litet gäng innan vi extremt mätta efter en trerätters gick vidare till en fest där vi mötte alla vänner! Vi välkomnade det nya året med skumpa, skratt, kramar och raketer. Så dansade vi vidare hela natten och så somnade jag och Sara hos mig på morgonkvisten. Tack för ett toppen nyår alla dom var med och det känns helt sjukt att det nu är 2014. Nu är det bara lära om att skriva rätt årtal. Åter igen.

KRAM









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0