Soliga Stockholm

Heej! Idag har jag knallat runt på söder i solen med mami tills jag blev helt färdig. Sjukheten kom ifatt mig typ.. Så åt vi världens godaste pasta och testade mitt kassa lokalsinne lite.

Till kvällen fick jag en jävla energi från jag vet inte vart så vi åkte och tittade på lite inredning för att sen plocka upp Emelie för te och plugg. Det blev mer skratt och babbel haha. Nu är jag trött igen och sitter däckad framför mello. Eller ja till och med det här är viktigare än att titta på den skiten, jag menar.. Vad är det här? Sverige som ligger trea på världstoppen i musik och så det här. Melodifestivalen kan inte vara inkluderat i den statistiken. Ha en fin kväll i alla fall!
PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0