Februari

Heej peeps!

Plugga och träna, så ser mitt liv ut just nu. Har lite ångest på vintern och hittade den här härliga bilden på brorsans instagram och tänkte åh vad härligt att vara brun. Upptäckte sen att det var jag på bilden, blekfis it is at the moment. Upptäckte även att jag körde bil och fortarade inte har körkort, ångest på den med.

För övrigt så blir jag så arg när folk bestämmer sig för vad de tycker utan att lyssna på motparten. Det går ju inte att argumentera med någon som vad man än säger står de fast vid att deras åsikt är det enda rätta? Kan tillägga att det är än mer irriterande när det är en lärare som gör så. Ja you heard me.. Sjukt.

Nu blir det sushimys, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0