To a poet - First aid kit

Hellululu! Vill inleda med min kärlek till pride och allt som har med det att göra. Kärlek och glädje borde vara en självklarhet för alla♥ älska mer!
 
Jag vill även dela med mig av något jag skrivit. Lägger sällan upp texter här men den här blev för kort för att bli någonting av så read it if you feel for it!
 
KRAM
 

"Jag la puzzel en gång. Det är svårt att beröra och övertyga med ord. De måste liksom alltid vara rätt kombinationer på rätt plats för att över huvud taget kunna ha en chans gentemot framtida förmodanden.

Bilden blev aldrig riktigt klar, jag såg det i din blick. Jag var naiv och förälskad i något så pretentiöst så min egen skugga ville omfamna mig av ren empati. Men jag skulle aldrig bli tröstad nog att kunna uttala mig om att det var lugnt, att jag mådde tämligen okej eller till och med bra. Ändå var de det jag svarade alla som på ett eller annat sätt frågade om mitt mående. Det är bra, sa jag och drog lite på munnen. Något annat kunde jag inte svara."

/A

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0