#SELFIE

Stolt (...) nominerad till klassens selfie. Fine, det var humoristiskt och jag kan skratta åt det. Dock var det lite jobbigt att gå igenom alla mina gamla bilder idag. Det var liksom bara bilder på mig. Och på mig. Mig. Varför fotade jag mig själv så mycket? Svaret är simpelt, jag ville vara fin, vilket jag inte tyckte att jag var.

Idag tar jag inte många selfies. Idag är jag så otroligt trygg i mig själv (tack BÄSTA vänner, familj, släkt för att ni har den underbara acceptans).

För övrigt känns det en smula obildat att skriva långa inlägg om något så pretentiöst som selfies när man kan skriva om något som intresserar och skapar en dialog.

Jag tänker ändå avsluta inlägget med tre glada bilder. Le mot världen folk! Det ligger något fint i den klyschan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0