And life begins...

Hösten kommer sakna smygandes även om augusti månad ännu är närvarande. Jag älskar hösten, den gör mig glad för den är vacker. Landskapen förvandlas till scener ur en barnasaga. Te, regn och filtar kommer förhoppningsvis hjälpa mig att skriva klart min novellsamling. Dagar längs skärgårdsvatten är förbi.
 
Dessutom har jag två roliga saker att se fram emot framöver. På torsdag ska jag vara med i Sveriges radio P4 kl.17 och kommentera en tidigare debatt mellan politikerna i Botkyrka. Lyssna på mig då!
 
För det andra har jag fått ett jobb- ÄNTLIGEN! Ett eventjobb där jag kommer få olika uppdrag. Intervjun var superskoj och kontoret hade en fantastisk atmosfär. På lördag börjar jag. Ska bli sjukt kul med jobb efter för många lata dagar framför Gossip girl.
 
Godnatt världen. Ta hand om varandra♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0