"Älska ditt jobb och du behöver aldrig jobba igen"

Tiden flyger fram men jag tar tagen som den kommer. Det känns bra och det gör mig glad.
 
Vad har hänt sen sist? Dagliga ärenden och jobb för redaktionen. Det sistnämnda tänkte jag skriva lite om.
 
Idag höll jag i ett valmöte som riktade in sig på en eventuell kommundelning där jag bor. Med högt uppsatta politiker från kommunen i publiken fick jag läsa upp mitt åsiktsinlägg. Lagom skakis men otroligt kul och givande. Jag kom åt en del politikers akilleshälar då debatten blev oroligt het.
 
Fick massor av beröm för mitt inlägg från både vänster och höger. Så jäkla kul! Med positiv kritik mot alla mina tal, inlägg, noveller och dikter börjar jag fundera på om det är det jag ska göra...
 
Fick även beröm och erbjudanden från södra sidan.
 
Det är en sprudlande tjej full av inspiration som ska sova nu.
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0