Last lazy day

Har idétorka. Skriver, suddar, skriver, suddar. Jag har i alla fall ett projekt på gång med mitt skrivande som jag ser så mycket fram emot! Ordet projekt får det att hisna i magen och så skrivandet i det. Très bien. Oui oui.

Vad är på plus och minuslistan just nu då?
Plus: hade en underbar kväll hos farmor med créme brulée och historier i mängder från hennes och min pappas barndom. Är faktiskt lite taggad på att lägga i en växel för att gasa upp till potentiella och fint sittande betyg sista veckorna. Klyschigt men VÄDRET, och lite pirr i magen. Filmen mamma och jag såg- The Grand Budapest hotel (se se se). Och sist men inte minst, jag har hittat en smink jag tål!! Älskar livet igen. Puss puss puss på livet.
Minus: plugget måste fortfarande göras och jag är ansvarig för varje liten del. Jag måste gå på jakt efter studentklänning.

Nej livet är bra. Ömsesidig kärlek mellan mig och life.
KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0