Smiling lady

Idag har varit en av de jobbigaste dagarna på länge. Går på högvarv hela tiden och var så trött idag att jag och Emelie släckte studierummet och la oss och sov. Vid lunchen skakade hela kroppen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, ush...

Men sen gick solen upp kan man säga, människor är bara för bra ibland.

Först var jag med i ett experiment på universitetet där jag träffade en superhärlig tjej! På bussen hem träffade jag en gammal bekant och det slutade med att jag satt och skrattade så att jag fick ont i magen och knappt kunde andas..

Så erbjöd sig en vän att följa med på ett infomöte angående ett projekt som ska startad igång. Starten på min feta karriär i musikbranchen. Nej men att få skriva texten till ett sound till en låt som sedan ska komma på skiva är en dröm som blir sann. Det är magiskt, att skriva är det bästa jag vet. Blir lite läskigt att släppa kontrollen dock..

Kvällen avslutas nu hos världens skönaste 73åring. Min komiker, bff som finns där i alla väder. Min eldsjäl till farmor.

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0