Jag rullar

Den här vita lilla men kaxiga saken körde jag idag! Riktigt fin bil och lika rolig att köra. Tänkte bara typ att om jag önskar och vill riktig mycket så kanske den kan bli min. Det finns tydligen en sådan religion, där man kan önska vilja mycket så blir det sant. Folk är knasiga dom.

Om vi tar ett hopp från bilar till båtar så var Galaxy grymt kul! Vet inte vart pengarna flög iväg.. Vet inte vart jag flög iväg heller bortsätt från på däck där jag gjorde någon form av faceplant-vurpa. Aj säger knät fortfarande, det var långt till marken i mina skot. Så var det upp på fötterna igen, lite generad, lite fler och för många shots och så dans hela natten lång! Tack Ida, Emelie och Jennie för ett grymt dygn❤❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0