It's a beautiful, beautiful life

Hej ni fina trogna läsare!
 
Jobbar riktigt mycket just nu och några välförtjänta tusenlappar rullar snart in på kontot! London baby, där ska jag unna mig en riktigt, riktigt fin engelsk höst/vinterjacka.
 
För övrigt värker hela min kropp just nu! Främst från roligast idrottslektionen med Volleyboll, lika mycket skratt som jag gick all in trots min bollrädsla. Så kul! Sen köttade jag, Frida och Alicia nästan 4km i skogen igår. Jag är riktigt stolt faktiskt, otränad liten gris som man är.
 
I veckan har jag bakat cupcakes med fina Louise, sjungit hos Maria som gav mig ett underbart erbjudande!! Jag har sprungit massor av ärenden och börjat plugga gärnet.
 
Lite surt att jag missar sommar ikväll med alla partypeople, jag var riktigt taggad idag, satt bokstavligt talat och dansade på bussen till jobbet.. I morgon blir det sista jobbdagen på cafét.
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0