Kvällsuppdatering

Heej! Jag är så peppad på att plugga, träna och hösten rent allmänt! Träningen går lite sämre nu när jag blev lite halvsjuk men känner att skogen lockar förvånansvärt mycket. Hösten har i alla fall redan börjat riktigt bra. Det enda jag skulle vilja klaga på är min extreeema magsmärta just nu.. Dör inombords av hungriga kackerlackor känns det som. Så nu ska jag göra det jag är näst bäst på- sova! Min största talang bevisades ju ikväll vara att äta, tror det var där magen sa ifrån. Ska fan äta ceacarsallad resten av livet! Gottigottgott.

För övrigt har jag ägnat kvällen år glamourama och en lång promenad!

Good night sleep tight and don't let te bedbugs bite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0