C'est Octobre

Inte blivit så mycket text på senaste tiden, man säger ju att en bild säger mer än 1000 ord!

Det enda min vecka bestått av är krångel kring min knöl. Först vårdcentralen som skickade mig till akuten. Sen tonade jag håret någonstans där emellan (äntligen). Sen tillbaka till akuten tidigt på fredagsmorgonen med farmor och hennes sis. Världens skönaste tanter dedär två. I väntan på att få komma in fikade vi på espresso house och efter besked om kallelse från sjukhus fick jag än en gång inte ta bort knölen.

Vi gick runt på stan som det alltid blir med dessa två. Sen skyndande jag till skolan för mössprovning (fett dyrt) och så vidare till Tessan, sen hem och äta räktallrik och chokladmousse. Slutade kvällen hos bästa Louise där jag är nu! Mysmys men med en fet huvudvärk. Måste varit från när jag provade mössor och skakade på huvudet för att se om de åkte av..

KRAM










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0