Story of my life

Hejhej! Såg One Directions nya video nyss. Det var första gången jag fastnade för själva låten och själva grejen, det kändes för en gångs skull seriöst. Sen vet man ju inte om de vill vara karismatiska och tjäna ännu mer pengar. Jag har ju fått höra saker av människor inom den branschen man aldrig ser utifrån. Jag ska inte skriva en roman om musikindustrin men jag tyckte om videon, den kändes äkta. Jag tycker det är sorgligt med människor som aldrig får träffa sina familjer, de människorna som egentligen är det bästa man har. Tiden kommer inte tillbaka. Ush, det skrämmer mig.
 
För övrigt har vi lämnat mitt eget lalaland och jag ligger i min säng och catchar upp alla program jag missat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0