Turned 18

London London, älskade stad. TACK Hannah för en underbar helg! Med shopping (!!), promenader, restaurangbesök, häng i picadilly, bioo, SKRATT, Camden marknaden som var skitkul, alla gånger vi flummat på rummet och köpt snabbmat hem, och så klart min 18-årsdag!!! Vilket jag kände av rätt starkt. Vin till maten ute, visa legg på pub, resa första gången helt ensam och ja jag tycker det är skillnad. Så åkte vi hem igen och här har det redan hänt grejer..! Jag mår underbart bra, våren syns och JAG HAR TAGIT BORT MITT FUCKING TÅGSPÅR I KÄFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter år av denna skit känns det som att ha ett litet gäng mini marmorplattor i munnen. Klassen tyckte jag var cool med tandställning, jag tycker jag är cool utan. I helgen blir det utgång och nu bör jag sova vidare, har nämligen redan sovit 2h. Godnatt peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0