PÅSKLOV

Den här dagen, den har varit rätt konstig, liksom alla andra dagar egentligen. Jag och Pilla har lånat treasure yourself som vi lite sneaky lyckades få skolbiblioteket att skicka hem, fin liten bok dedär.

Min Barbour får nog komma fram på heltid nu, jag älskar den. För övrigt var det matteprov idag, det gick bra för att gå skit om de ens går att gå så..?

Sjöng starkt och fint på sången idag. Kände mig som en goddess där när ja sjöng i en mikrofon i ett rum så ljudisolerat att man typ kunde höra sitt egna blod i ådrorna. Nästan i alla fall! Bättre självförtroende och bra låt, tack Maria❤

Den här kvällen har jag tillbringat i sängen framför Dark shadows med godis och mig själv.

Godnatt peeps. Bilden är från i höstas, dränkt katt. Vet inte varför men jag gillar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0