Glad

Jag är mitt eget team. Jag är den enda jag ska umgås med hela mitt liv. Varför ska jag be om ursäkt för mig själv? Varför vill jag hellre att folk inte ska ha några åsikter om mig alls än att de ogillar mig eller tycker att jag är konstig? Jag flyr. Och varför känns det som att jag måste tillägga något som "filosoferar på kvällen" i slutet av det här inlägget? För att jag bortförklarar mig. Jag tänker ju hela tiden. Jag är värsta filosofen. Undrar hur många tankar som snurrar i mitt huvud varje dag. Och varje natt. Jag drömde om dig i natt, hoppas inte du läser det här.
Fast jag älskar mitt team. Man kommer aldrig få reda på vad alla egentligen tycker och tänker. Och när vi tror att vi listat ut det eller när personen själv sagt det, vad bevisar till 100% att det är sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0