Cool down

Heej people! Det här inlägget är mest till mig själv pga lite dampigt.

Har hard workat 9 timmar idag och ligger nu i sängen och hjärtat slår i 180. Jag är stressad. Har kontrollbehov och mår illa. Tänker på allt jag bör/ska/MÅSTE göra. Ekonomi som ska planeras, 3 resor som behöver money, jobba mera säsong? Söka sommarjobb, utifrån det jag sökt? Kommunen och en camping. Rensa mina datorer på bilder och dokument och in på en hårddisk. Blåsa min dator. Åka till stallet bara för att där är jag lycklig typ. Träffa massa vänner. Rensa och sortera + planera allt plugg. Träna regelbundet. Göra min rehab (boka tid till den), boka tid till en annan sak. Skaffa en jävla kalender (NU) så jag KAN planera och så jag kan skriva ner allt. Andas ska jag också hinna. Och le, jag mår så bra då.

Men ändå känns det lugnt. Jag anstränger mig mer nu. Jag har jobb och kontakter. Jag har varje vardag att plugga, träna och fixa något litet. Jag kan leva i nuet, inte leva nu för framtiden. Varför inte vara glad nu? Jag jobbar på att prioritera. Visst jag gillar inte ordspråket att "lev varje minut som det är din sista", tycker bara att man ska leva här och nu. Och nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0