Sommar

En vecka sen jag skrev ser jag! I helgen har jag varit på bio och sett baksmällan 3, GRYM! Med risk för att låta för tonårsaktig så måste jag medge att bradley är sjukt jävla snygg.

Söndag natt var mysig och i går var jag på slutskivan för treorna i min skola. Grymt lyckad kväll som inte riktigt blev som vi förväntat oss! Skönt folk, dansa fötterna av oss i klackar och en jävla massa skratt! Efter några timmars sömn gick jag upp i morse och klippte håret, trendigt och snyggt blev det. Mötte upp Emelie och Jennie för lunchbuffé på bamboo palace och promenad genom hela Stockholm! En stad som är en enda jävla fest som stinker öl. Är så jävla taggad på studenten. Knallade förbi norra real där firandet var i full gång, vill ocksåååå hihi.

Nu sitter jag ensam på espresso house och och spanar på folk. Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0