They say i was in magaluf but i can't remember

Hola loca people!
Då var man hemma från Spanien, Mallis, Maggan. Fick med mig världens bränna (för att vara jag), en blåtira och en fet förkylning. Var det värt det? så jävla värt det.
 
Vad har vi gjort då? ja, vad har vi inte gjort... Water/foam partyt på BCM var veckans höjdpunk. Dansade hela natten lång på världens 6e största klubb med fri bar med Jennie, Tobbe + hans kompis. Helt jävla galet var det och väl tillbaka på hotellet kastade vi ut madrassen genom fönstret på balkongen där vi sov den natten.
 
Vi har rockat Grabbarna grus beach club varje dag. Vi har nattbadat i havet och käkat mr pizza burgers underbara kebab varje natt. Vi har sovit över varje frukost och stekt vid medelhavet varje dag. Vi har hittat varandra på helknasiga platser, vi har träfat så jävla mycket olika människor, vi har förlorat 4 av 6 mobiler och en hamnade på sjukhus.
 
Har en del bilder på mobilen men har raderat blogg-appen där så kan inte lägga upp något nu... kan inte lägga upp någon vimmelbild heller då jag tyvärr undvek kameran. Eller ja, jag har hittat en haffbild och en annan där jag ser ut som tjocka ursula 67 år typ...
 
För övrigt sitter jag hemma och käkar hallon och längtar tillbaka till värmen. Till ett konstant festande och till världens bästa Magaluf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0