Love me again

Låten i rubriken som John Newman sjunger har tagit mig med storm den här sommaren! Den spelas om och om igen i mina lurar och högtalare.
 
Idag har jag fortsatt mitt sköna (...) hemmahäng. Jag har underhållit mig med säsong 5 av Gossip Girl men stängde av efter att de snöat in sig för mycket och inte lyssnade på min manupulation på andra sidan datorskärmen... Dessutom trodde jag att jag började bli frisk men kroppen bevisar motsatsen.
 
För övrigt har jag pluggat lite körteori och ska strax titta runt lite på resor. Vill till någon romantisk liten by i kanske Frankrike eller Italien. Inte för att jag är in love eller något men jag känner mig så carefree just nu och något pekar ditåt. Geneve kanske... Eller Toscana.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0