Good morning

Insåg för inte så länge sen att underbara(..) devote tar bort inaktiva bloggar. Mina två bloggar jag hade där hade massor av minnen i text som nu försvunnit. Känner mig på något sätt ändå lättad.
 
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan knalla ner till bilen och åka till jobbet. Oj lät väldigt... vuxen där! Menar att ska få skjuts av mamma till mitt extremt lugna jobb där vi pysslar mm.
 
För övrigt är klockan inte ens 10 och jag har redan varit igång i 3 timmar, det gillas starkt. Dock stog kakburken framme när jag kom hem vilket inte var lika härligt då innehållet förflyttats till min not so happy mage.
/A
 
Franska rivieran är underbar. Nice är underbart♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0