Chef d'oeuvre

Hur mycket kan man begära av någon? Om jag ger någon det dyrbaraste jag har, tid av mitt liv och den personen sedan går utan förklaring, är hen då skyldig mig en? Egentligen kan man inte kontrollerna någon, men vissa saker bör man kunna kräva.
 
Sitter framför min bff aka MAC och har ruttnat framför nästan hela säsong 5 av Gossip Girl. Har tagit en härlig promaned runt huset. Har gjort ett mästerverk av mina hallon jag hittade på lillkullen på tomten. Har öppnat körkortsboken, stirrat på den, den stirrade tillbaka. Den skrämde skiten ur mig vilket blir en finfin ursäkt för att smita ifrån den en gång till. Det är ju faktiskt sommarlov. Jaja mamma jag vet att det är bättre att plugga nu när jag har tid. För det har jag, en jävla massa tid. Efter massor av resande vår/sommar och två jobb avslutade landade jag här.
 
Nu tänkte jag testa en liten grej. Nödvändigt att skriva? Ja för om det funkar så vet jag att det var HÄR jag bestämde mig.
 
KRAM /A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0