Beckershof

Kladdar ihop ett litet inlägg nu då jag ska vänta på bussen och sen åka den alldeles för länge!

Har i alla fall jobbat på Beckershof wild camp en vecka! Det har varit både asjobbigt och skitkul. Det är en superfin herrgård i en underbar miljö, skitbra personal, roliga aktiviteter som segling, maskerad (DJ Marilyn Monroe var jag👍), hajk, höghöjdsbana osv. Det har varit väldigt stressigt och jag var den enda som inte kände någon men alla ledare var supersköna även fast jag inte kommer att hålla kontakten med någon! Barnen var veckans höjdpunkt vilket är rätt tur då de är anledningen till att jag var där. Saknar de små filurerna redan... Dagen innan jag åkte hem vart det vin och bastuflotte med några ledare vilket resulterade till massa skratt i bastun. Då mådde jag bra! Om två veckor åker jag till Maggan😃 ha det bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0