Rosé- The Feeling

Skolan har startat. Jag höll tal idag och oh vad nöjd jag är, för en gångs skull! Anjasomblirtomatofacevarjegånghonskaredovisa börjar äntligen sluta skaka och rodnaden går ner. Fan vad jag har kämpat med det där, det är konstigt för klassen skulle nog placera mig bland de i klassen med bra självförtroende. Tre dagar till ska jag gå i skolan i alla fall och sen lämnar klassen de gula byggnaderna igen för praktik- skönt! Just nu ligger jag i min soffa och lyssnar på musik. Ligger här ofta nu för tiden. Lyssnar på hårdrock, lyssnar på låten i rubriken. Den är underbar.

Bilderna... Tre saker i mitt rum just nu som jag tillbringar kvällen med! 1. V.S lotions som luktar som förväntat. 2. Bra bok och klassisk musik som avkoppling. 3. Smoothie! Hallon. Love it love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0