Well

Det värsta jag vet är männsikor som tror att man ska förstå saker. Människor som inte är intresserade av att prata med någon och visar det genom att inte svara eller svara kort eller drygt. Det är rätt fegt och respektlöst tycker jag. Säg det istället. Jag personligen vill hellre ha ärliga människor runt omkring mig än folk som suckar varje gång de ser mitt namn på skärmen.
 
Jag gillar inte heller personer som säger så mycket men inte visar det, som inte gör det. Hörde en amerikan på tunnelbanan som sa "I don't care what people says anymore, I go by there own acctions". Känner lite så jag med.
 
Har varit allmänt nere idag... måste vara min sickness på snart 3 veckor plus en tjurig lärare och en överdosering av plugg. Jag är som en fånge i min egen kropp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0