Listan 01.01

Det här är inte riktigt min grej men jag har tråkigt så here we go:
 

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Stockholm
2. Hårfärg: Blond
3. Längd: 168,5 (,5- livsviktigt)
4. Frisyr: Rakt avklippt som är inne nu för ovanlighetens skull (scrolla ner två inlägg om ni är intresserade)
5. Ögonfärg: Blå. Och så lite grått/grönt ibland tydligen!
6. Skostorlek: 38
7. Humör: Trött trött trött vill sovasovasova
9. Civilstatus: Snigel. Råkar alltid skriva snigel när jag ska skriva singel
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär? Once
2. Tror du på kärlek?: Ja, vad hemskt att inte göra det
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: No regrets
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Nja, nej
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej, tur det
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? ÄLSKA, nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Inte om allt känns rätt :)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Haha då är han/(hon) ju inte hemlig längre!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aaaah jag vet inte! Borde säga ja, av egna erfarenheter

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar? Kärlek, hihi
2. Vin eller öl? VIN, big time
3. Dag eller natt? Båda!
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller Cola? Jag kanske är ensam om det men jag känner ingen skillnad? måste testa någon gång!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Ooh det första + Magaluf i sommar :D men just nu, hemmakväll- definitely
8. Färgfoto eller svartvita? Färg
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Tumblr och Twitter freak

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Har aldrig smitit ut
2. Har du nånsin velat ta ditt liv? Nej aldrig
3. Har du nånsin gjort något du ångra? Ja man är ju mänsklig
4. Har du hoppat bungy jump? Inte än, står på to do listan
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Ingen större
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Faktiskt inte
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Gillar att personen jag tog listan ifrån skrev: Nej? och så kommer jag här och ba JA! Men mer de extremt få männiksorna man hatar. Hemsk jag är
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Haha mysigt ju! Fast nej
9. Har du nånsin fått utegångsförbud? Nej
10. Har du någonsin rökt? Fina flickor röker inte... (nej)

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu? Någon? jag saknar väldigt många
2. Är du glad? Lite
3. Är du fundersam? Nej, ovanligt nog. Jag är för trött för att tänka. (Visste ni att man agerar sämre när man är jättetrött än när man är full? var bara tvungen att klämma in det.)
4. Är du uttråkad?: Scrolla upp
5. Är du tysk? Nej
6. Är du du italienare? Nej.
7. Är du svensk? Scrolla ner nått inlägg
8. Är du fransk?: Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Gifta- nej. Tillsammans- ja.
10. Gillar du någon just nu? Inte gillar gillar

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu? 00.36
2. Namn? Anja Jennifer
3. Efternamn?
4.Vart bor du? Stockholm
5. Hur många barn vill du ha? Aaah jag är ung dedär är faar away. (Men 2-3)
6. Vill du gifta dig? Ja, ni vet det där sagobröllopet man ville ha när man var liten
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Jag äter den :) och rullar den om någon där ute bryr sig
8. Har du ätit sushi? Älskar sushi
9. Favoritglass? Ben & Jerry
10. Humör? Den stod där uppe också men okej, ännu tröttare. Det här tog ju fan tid

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund?: Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? I friskt tillstånd, med någon!
4.Tror du på spöken? Flyrfrånämnet

Skulle du:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej, jag är rätt nöjd med min längd!
2. Skulle du vilja ha sex nu? Haha näe
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Tror inte min kropp skulle vilja det

Kan du:

1. Kan du röra på öronen? Tror inte det
2. Kan du slicka dig på näsan? Haha testade det i morse! Nej :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Yes sir
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ber de mig svara ärligt så gör jag det
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Beror på vart jag är! men tveksamt
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? haha ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Självklart
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Aldrig
9. Kan du suga? Inte massa sånna frågor
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Inte så extremt
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? James
4. Har du någonsin haft sex med någon? Men en till sån fråga. PASS
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Kanske för mi skull någon gång? inte vad jag kan komma på just nu
6 Har du varit full den här månaden? Yes sir. BAM, läs inte det mamsen♥
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Jag har ju det...
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? pass
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? pass
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Vem:

1. Vem älskar du?: Vilka? många människor. Älska mer
2. Vem hade du senast sex med? pass
3. Vem vill du bli full med? Louis
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? Guns N Roses
5. Vem pratade du senast i telefon med? Farmor :)
6. Vem är snällast i världen? Ovanstående
7. Vem vill du prata med? Så tråkiga frågor... who cares. Men många, älskar att prata med folk
8. Vem sov du senast med? Emelie
9. Vem såg dig full senast? Alla jag var på fest med i Sollentuna
10. Vem vet allt om dig? Emelie och Jennie Wallin GODNATT

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0