Back to school

Sov med min Emelie igår på alla ❤ dag. Hon, jag, Ben & Jerry hade en riktigt mysig kväll tillsammans.

Idag var jag tillbaka i skolan. All energi gick åt till morgonens lektioner samt att vara social och glad inför alla människor man inte träffat på länge! Underbart att gå till skolan, sjukt kanske... Men underbart. Tills efter lunch, då tog krafterna slut och på franskan var jag i en annan värld. Fick höra att det märks att jag är sjuk för jag var inte lik mig själv. Inte för att jag hörs, mer för att jag brukar vara rätt öppen och trevlig och inte sitta längst bak som en zombie med blodsprängda ögon som idag.

Tänkte gå på bio ikväll, tills mamma sa "du går ingenstans". För en gångs skull tänker jag nog lyssna på henne.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0