C'est noël

Heej people! Idag är det dan före dan före dan och det är ju trevligt med jul tänkte jag när jag gick hem i regnet igår. Värme i all ära men några flingor kan väl få falla på julafton?
 
Den här helgen har bestått av utgång x2 samt födelsedagsfirande av Emilia! I fredags mötte vi upp Sara i stan för sushi och bra häng plus en massa skratt innan vi gick ut i natten. Igår var vi och firade en gammal vän som fyllde 18. Fri bar och ett härligt gäng resulterade i en toppenkväll. Vilket i sin tur tog slut på alla mina krafter så nu ska jag slå på en bra rulle tror jag. Harry Potter drar alltid fram barnet i mig och då vill jag tro på magi och gå på Hogwarts.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0