2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Tagit bort min tandställning och fått raka och fina tänder, det var underbart. Så har jag fyllt 18 vilket faktiskt har lett till en hel del mer frihet!

Blev du kär i år? - Inte kär men lite förälskad kanske! hihi

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - Oj det är mycket.. massor av tidpunkter på alla resor!

Vad är din största framgång 2013? - Jag blev ovanligt brun i somras (haha). Jag har blivit mer diciplinerad och har l'rt känna mig själv mycket bättre.

Bästa köpet? - Det måste vara alla bidrag jag lagt på resor

Vad spenderade du mest pengar på? - Resor och nu när jag fyllt 18 så kostar utgångar föör mycket

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? - Mammoth är den jag kan komma på mest just nu och självklart min egen låt.

Vem har du umgåts med mest? - Jennie och Emelie



Har du haft ett förhållande under 2013? - Nej inte riktigt

Vart reste du under 2013? - Jag var i London två gånger, Nice i Frankrike, Finland och Magaluf.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? - Haha, sömn

Vad gjorde du på din födelsedag? - Jag var i London och shoppade tills fötterna värkte. Så avslutade vi kvällen på en mysig italiensk restaurang med mitt första lagliga glas vin.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Min mamma gjorde många fina saker för mig och jag har fått många nya vänner, det har gjort mig glad!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Borde kommit igång med träningen och ätit mindre skit. Annars har året varit toppen och allt har lett mig till där jag är idag och det jag varit mindre nöjd med har lärt mig vad jag ska tänka på i framtiden.

De bästa nya människorna du träffade? - Oj det är ju så mycket, både på resor, genom skolan och på utgångar har man träffat mycket härliga människor. Alla har varit bra på sitt sätt.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Jobba hårdare, plugga mer, var gladare och njuta mer av livet. Inte för att jag inte gör det men ännu mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0